|
Post by alice on Jan 20, 2022 12:26:32 GMT 3
Het eerste dat je jezelf moet afvragen is: heb ik echt een Harspers Persmachine nodig? Als je regelmatig of zelfs voor een klein bedrijf hars wint, dan is het antwoord zeker ja. Zeker als het om kwaliteit gaat. De hars is niet alleen van hogere kwaliteit als hij uit een pers wordt gehaald, maar je verspilt ook minder materiaal, wat beter is voor je winst als je winst wilt maken. ECO Farm 8 ton Pers Harspers Machine Nieuwe upgrade persmachine met manometer Werkte heel goed uit de doos. Ik heb veel onderzoek gedaan naar verschillende persen en deze werkte geweldig voor mij. Ik heb zojuist enkele video's gevolgd die ik online heb bekeken. ECO Farm Hydraulische Rosin Pers handmatige Rosin Tech Heat Press 14000PSI Power Dual verwarmingsplaten Rosin Press Machine ? Verwarmingselementen - Dikkere verwarmingsplaat met meer gelijkmatige temperaturen dan andere leveranciers ? Sterke metalen structuur - de machine is zwaar, van commerci?le kwaliteit, superstabiel en gebouwd Beide soorten persen zijn van goede kwaliteit en concurrerende prijzen, u kunt degene kiezen die bij u past. Als u ook genteresseerd bent in rosin press europe, welkom op onze officile website: nl.growpackage.com
|
|